Have an account?

woensdag 30 juni 2010

CHOCOLATE



Nee, hier geen belgische chocolade te bespeuren...
Het betreft een Thaise martial arts film uit 2008 die ik onlangs aan mijn dvd collectie toevoegde. Ik had hoge verwachtingen. In de eerste 10 minuten van de film werden deze echter diep de grond ingeboord, ik twijfelde of ik deze - zoals ik hem op dat moment inschatte - ondermaatse b-film wel zou "uitzien". Echter, hoe verder de film evolueerde hoe meer ik werd meegesleurd in fantastische choreo's en martial arts hoogstandjes! Dergelijke martial arts films vallen of staan heel vaak met de hoofdrolspeler-/speelster. In dit geval wist Yanin Vismistananda ofte JeeJa Yanin alvast keihard te overtuigen. Het waardeloze script en de goedkope omkadering zijn snel vergeten wanneer Jeeja Yanin haar duivels ontketent! Bovendien: geen stand ins, real action and real injuries...



7/10 op IMDB
74% op Rotten Tomatoes

meer JeeJa?: Raging Phoenix trailer

Geen opmerkingen: